Your Brain on Porsche: Neuro-Nonsense

SABIA QUE…

Nem tudo o que PARECE Neuromarketing É Neuromarketing?

Interessantíssimo artigo de Roger Doley: “Your Brain on Porsche: Neuro-Nonsense

Porsche, a brand grounded in technology, opted to ignore its roots in science and engineering by creating an amusing, albeit highly questionable, ad for their 911 GT3 sports car.

 

porsche-brain-540x244

FONTE:

CONSULTE O ARTIGO INTEGRAL EM: http://www.neurosciencemarketing.com/blog/articles/porsche-neuro-nonsense.htm

Roger Dooley is the author of Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing (Wiley). He is the primary author at Neuromarketing, and writes Brainy Marketing at Forbes. He is the founder of Dooley Direct LLC, a marketing consultancy. Learn more at RogerDooley.com. Follow him on Twitter at @rogerdooley

Ficou o interesse? Veja tudo aqui
check-in
Anúncios

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s